Eerste week in ZA - Reisverslag uit Hluhluwe, Zuid-Afrika van Maus en El - WaarBenJij.nu Eerste week in ZA - Reisverslag uit Hluhluwe, Zuid-Afrika van Maus en El - WaarBenJij.nu

Eerste week in ZA

Door: Elke en Maurice

Blijf op de hoogte en volg Maus en El

04 Augustus 2014 | Zuid-Afrika, Hluhluwe

Zo eindelijk internet en kunnen we een update versturen. Onze eerste week was in een woord 'ongelooflijk'. De eerste safari hebben we al enorm veel mooie dieren gezien. De kudu's en impala's vlogen ons om de oren. Ook de neushoorn (5!) en nijlpaarden konden we van erg dichtbij bekijken. Olifanten bleven mooi poseren voor ons en als hoogtepunt zaten we tussen een groep leeuwen met jongen en een fresh kill!

De tocht in Swaziland was indrukwekkend. Niet alleen de mensen maar ook de verkeerde afslag en gps mislukking waardoor we in een woonwijk terechtkwamen. Denk nu niet aan Vinex maar steile dirt roads waar ons toyotaatje op een gegeven moment geen zin meer in had. We voelden ons niet echt onveilig, maar doen dit geen tweede keer!

Nu zitten wij in een prachtige lodge in Hluluwe en hebben een fantastische bar in een boomhut met uitzicht over het wildpark.
Morgen vertrekken we naat St. lucia waar we hopelijk al walvissen kunnen gaan spotten.

Het is hier supermooi en de mensen zijn erg vriendelijk. Als je wil inhalen gaan ze gewoon op de vluchtstrook rijden zodat je erlangs kunt. Soms spannend als het tegengestelde verkeer dat ook doet. (Soms past het namelijk niet echt)

Dikke knuffels Elke en Maurice

• 05 Augustus 2014 - 00:21

Mientje:

W(r)auw... super week dus.
    Hakuna Matara
    En geef die big five een kluffel van me ;-)

• 05 Augustus 2014 - 08:50

Jeroen:

He Elke,

Wat leuk dat je naar ZA bent. Daar willen wij ook nog naar toe dit jaar. Op wat voor soort reis ben jij en via welke organisatie?

Geniet ervan!

• 06 Augustus 2014 - 09:26

Margot:

Klinkt super gaaf!! Tijd van jullie leven! Enjoy!
    Dikke knuffel, Margot

• 06 Augustus 2014 - 18:18

Paul:

Hoi Elke en Maurice,
    het eerste deel van je verslag klinkt goed.
    genieten.
    nog veel plezier