Zuid Afrika aan zee - Reisverslag uit Glen Ashley, Zuid-Afrika van Maus en El - WaarBenJij.nu Zuid Afrika aan zee - Reisverslag uit Glen Ashley, Zuid-Afrika van Maus en El - WaarBenJij.nu

Zuid Afrika aan zee

Blijf op de hoogte en volg Maus en El

05 Augustus 2014 | Zuid-Afrika, Glen Ashley

Hallo vriendjes en vriendinnetjes, inmiddels zijn we vlakbij Durban aan de Oostkust aangekomen. Wat een verschil! Van kleine rieten hutjes naar grote hotels en beschaving.

Hier regeert de decadentie. Palmbomen aan het strand en veel dikke mercs. Ze zijn ook allemaal wit (de auto's). Nog steeds is veel bedienend personeel donker en de eigenaren blank. Hier gaan onder de reizigers veel theorieën over.

Morgen vroeg op om de binnenlandse vlucht te pakken. Van Durban naar Port Elizabeth. De toegang tot het wijngebied ligt voor ons open.

Kus El en Maus

• 06 Augustus 2014 - 10:09

Regi Janssen:

geweldig dit allemaal!!
    Ik ben wel heel erg benieuwd naar de foto"s.
    Geniet en nog heel veel plezier.