Bungee en haaien - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van Maus en El - WaarBenJij.nu Bungee en haaien - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van Maus en El - WaarBenJij.nu

Bungee en haaien

Door: Elke

Blijf op de hoogte en volg Maus en El

11 Augustus 2014 | Zuid-Afrika, Stellenbosch

Zoooo vet bungee jumpen! Dat kan ik nou iedereen aanraden. Op het randje denk je "ja dit materiaal ziet er prima uit, ik spring wel". Om vervolgens op weg naar beneden je toch te realiseren dat dit er wel heel gek uitziet die grond die op je af komt! Adrenaline, CHECK!!!

Om onze vakantie helemaal compleet te maken moeten we ook de diertjes onder water nog even bekijken. Daarom mogen we morgen om 5 uur opstaan om op tijd te zijn voor onze white shark cage dive. Je gaat dan in een kooi onder water met snorkel naar de lieve witte haaitjes kijken. Dit gaat we doen in Shark alley bij Gansbaai waar de hoogste concentratie witte haaien zich bevindt.

De afgelopen dagen zijn we op hele mooi plekjes geweest en vooral B & B La Plume in Oudtshoorn was erg mooi.

Tot snel allemaal!

• 11 Augustus 2014 - 22:54

Regi:

Te gek allemaal!!!
    de duik hebben jullie nu gedaan, maar ben blij dat jullie in een kooi zijn gegaan!!
    lfs regi

• 12 Augustus 2014 - 13:08

Das:

Wat een super reis maken jullie, en leuk dat wij digitaal mee mogen! Ik ben benieuwd wat jullie van Stellenbosch vinden! Passen jullie wel op dat jullie geen haaienhapjes worden (-;

Groetjes

Das