Rosedale drama - Reisverslag uit Addo, Zuid-Afrika van Maus en El - WaarBenJij.nu Rosedale drama - Reisverslag uit Addo, Zuid-Afrika van Maus en El - WaarBenJij.nu

Rosedale drama

Door: Elke

Blijf op de hoogte en volg Maus en El

07 Augustus 2014 | Zuid-Afrika, Addo

Hoi allemaal, na onze vlucht zijn we aangekomen in Rosedale Organic farm. Vanuit deze B en B hebben we mooie toegang tot het Addo National Park. Het drie na grootste wildpark van ZA met een grote hoeveelheid olifanten.

Na een korte screening van de kamer was ik van mening dat dit tot nu toe de minst schone kamer is. Zwarte schimmel in de douche is niet mijn idee van lekker op vakantie. Verder kregen we de tweede dag na twee keer vragen eindelijk handdoeken. Tijdens mijn paardrij tocht door het park kreeg ik een kreupel paard mee en tot overmaat van ramp was er s'ochtends een meisje was onze gebakken eitjes aan andere mensen gaf! EN ER WAS ook niet genoeg witbrood voor Maus. Dit is nu niet zo erg, maar het lijkt wel of we even in een dipje zitten want kleine probleempjes zijn nu ineens aan de orde van de dag.

Gelukkig maakte de enorme kudde olifanten in Addo veel goed. We stonden midden in de kudde en zagen de dikbillen langs de horizon langstrekken. Erg indrukwekkend als je ziet wat ze met een boom doen die in de 'weg' staat.

De tweede ochtend hadden de lieve mensen van Rosedale de douche gepoetst (schimmel met voeg en al weggekrabd) en was er extra veel witbrood voor Maus.

Tot snel weer!